7 Ağustos 2008 Perşembe

renault mağdurları

Verdiğiniz Sözlere Ne Kadar Sadiksiniz

Görüş sahibi tüketici: suleymanamca10@...
4 Mayis 2007
1 Yıldız - Rezalet
35 AC 3556 plakalı aracı mı 2006 ayının aralık ayından itibaren İzmır Karşıyaka Rendeci servisine götürmekteyım. memurum ve aldığım paranın yarısını 2004 model marka aracımı tamır ettırmeye verdim hiç bir sonuç alamadım ve anladım ki olmayacak,NEDEN..!aracım fabrikasyon hatasından dolayı arızalanıyor benım aracım 24.000 km. de ve 2004 model daha çok erken servıse düştü ,birçok arkadaşımın aracındada aynı sorunlar var.Servis bana BEYİN 'de sorun olduğunu söyledi.Aracım yolda seyır halındeyken stop edıyor,bugune kadar defalarca şikayette bulunmama rağmen kımse bana cevap vermedi.Maddi durumum imkan verse ibreti alem için 2004 Renault megan II marka arabamı İzmir Karşıyaka meydanında bütün medyayı çağırarak yakacağım ama buna imkanım olmadığından boyle birşey yapamıyorum sadece çevremdeki bütün dostalarıma tüm arkadaşlarıma uyarıda bulunuyorum. Internetdeki şikayet sitelerine RENAULT tan UZAKKK DURUNNNNN...! uyarısında bulunuyorum .tum bunlara rağmen benı arayacağınızı umuyor ama aramayacağınızıda bılıyorum :)yınede telefon numaram 0505 2912725 dir.bilgilerinızeee

http://www.musterim.com/fuseaction/review.showReview/1100

Hiç yorum yok: