RENAULT MAİS Ayıplı Ürünü Kabul Etmiyor Sanatci58 [22 Ekim 2008, 09:00]
Bir Renault Clio 2008 sahibiyim. Arabamı 15 Aralık 2007'de İstanbul Bağdatlılar Otomotiv'den aldım. 3 ay sonra arabamın ön farlarında, hava ve nem almasından dolayı yani imalat hatasından dolayı iç kısmında lekeler oluştu.
Bunun üzerine servise başvurdum. Onlar da Renault Mais İstanbul'a başvurdu. Ardından Renault Mais bunun teknik bir hata olmadığını, bir kusur olmadığını söyleyerek reddetti. Arkasından servis bunu kendinden değiştirdi.
Aradan 3-4 ay gibi kısa bir süre sonra aynı lekeler gene oluştu. Bunun üzerine bir daha müracaat ettim. Müracaatımdan 15 gün sonra gelen cevap gene red oldu. Servise itiraz edip, gene müracaat ettim, gene reddedildi.
Sebep hava şartlarıymış. Bu parça ayıplı ürüne giriyor yasal olarak. Ne demek hava şartları? Ayrıca yetkili servis bunun nemden dolayı kısa devre oluşturup kontak yapabileceğini ve tehlike arz ettiğini söylüyor.
Garanti kitabında imalat hatalarına karşı garanti edildiği yazıyor. Bunu ben mi bu hale getirdim?^^
http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full--2165-0-0-2-371864-.html
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder